Oviss framtid...

Och på två minuter kastades mina framtidsplaner omkull. Iallafall mina planer för sommaren.

Imorse fick jag veta att en av veterinärerna på kliniken jag skulle jobba på till sommarn har sagt upp sig.
Tyvärr så försvinner ju då även en djursjukvårdare eftersom veterinären och djursjukvårdaren jobbar tillsammans.
Tråkigt.
Så summan av kardemumman blev iallafall att det inte finns något semestervikariat kvar till mig.

Dags att söka nya jobb. Jag som hade tänkt att jag kunde ta det lungt med det, men nejdå...

Jag har iallafall snabbat mig med att skicka iväg ett mail till kliniken i Uddevalla, för dom söker iallafall folk, så får man hoppas på det bästa...

Men om man ska se till det positiva...
Jag har en hel månad på mig att flytta ifrån Skara eftersom jag glömde bort att säga upp lägenheten från månadsskiftet som var...
Jag kanske får mer sommarlov än jag trott... Det är ju iallafall positivt om det är fint väder.
Jag kan fundera längre på vart jag vill ta vägen...

Tyvärr så lär ju pengarna ta slut, även om jag bor hemma hos mamma och pappa... :(
Och hur kul är det EGENTLIGEN att flytta hem till Billingsfors och vara arbetslös?

Hmm...

Hoppas det löser sig till det bästa.
Nu ska jag ta en promenad till ÖB och köpa lite marmelad och fredagsgott och tröstäta litegrann.


Kommentarer
Marica

Jobbigt när ens planer blir omkullkastade sådär! Hoppas du hittar något annat, kanske till och med något ännu bättre! Lycka till! /Marica, som ska söka till Skara till hösten, hejar på FBK och smygläser din blogg ;o)

2009-03-13 @ 18:09:10
Jessica

Ja vi får hoppas på det. Lycka till med antagningen!

Härligt att höra att du läser min blogg OCH är ett FBK-fan, det är ju bra att ha någon på sin sida när jag skriver dom där Elitserieinläggen :)

/SweetPeach/Jessica

2009-03-13 @ 19:17:48
URL: http://sweetpeach.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0