Pluggnäll.

Usch. Det bara avlöser varandra hela tiden. Känns som allt jag gjort i år är att sitta vid datorn och skriva långa haranger i Word... Det är ju så att man blir trött på det...

Vareviga dag ska det läsas i böcker och skrivas i Word och redovisas vad man skrivit.

För två veckor sedan skickade jag in mitt första utkast till examensuppsats. Jag har fortfarande i skrivande stund inte fått ett enda jäkla ord i respons från min handledare, förutom ett "Tack, jag hör av mig snarast" för en och en halv vecka sedan. Hallå?? Inte så aktiv i handledarrollen direkt... Sur...

Sen vart det PBL-uppgift, så fort den var klar var det en ny PBL-uppgift och en seminarieuppgift som skulle skrivas samtidigt... Och så kommer det forsätta ett tag till... Iallafall med PBL-uppgifterna...

Denna veckan är iallafall ganska intressant. Vi ska få föreläsningar i näringslära av folk som för en gångs skull inte kommer och säger halleluja om sina foder. Förutom på fredag, då ska Hills föreläsa om medicinska foder...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0