Klänningsnarkoman.

Eller Traderanarkoman skulle man också kunna kalla det.
Förra helgen "upptäckte" jag Tradera. Och efter Rockabillyfesten har jag blivit besatt av Rockabilly klänningar.
Så på Tradera hittade jag den prickiga klänningen här neranför och blev kär direkt! Och bjöd tills jag vann!
Den blev lite dyrare än jag tänkt mej, men nu är den MIN!! Bara den kommer hit också.
Den rödsvarta klänningen blev jag också kär i väldigt fort, men grubblade på om den verkligen passade på min figur.
Men så bjöd jag och vann den för nästa inga pengar alls!
Men nu är det fredag, posten har kommit, men inte klänningarna, så nu måste jag sitta och vänta ända tills på MÅNDAG för att se när dom kommer!
Jag lääängtar efter dom!
Kolla vad fina!!


Jag har dessutom köpt en fin svart topp som var tajt på rätt ställe under bysten, så jag fick värsta klyftan!
Och ett par ljusrosa jättefina klackskor som jag fick idag. Tyvärr hade brevbäraren inte tänkt på att öppningen till mitt postfack är mindre när jag ska öppna den än när han ska öppna den, så jag fick in med nävarna och riva sönder kartongen för att få ut skorna... =)
Och så har jag köpt X-men trilogin också!

(Jag låtsas att jag unnar mig saker för skatteåterbäringen som jag inte fått än...)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0