Listaaaa!

Favoritgodis: Choklaaaad!


Coolaste stad du har besökt:
Måste nog säga Göteborg på den...


Action eller Skräck?
Action helst. Har fortfarande mardrömmar pga The Ring...


Vill bli när du var liten:
Veterinär


Hur var du i mellanstadiet/högstadiet?
Ganska tystlåten men snäll och duktig i skolan. Blyg. Fast när jag var hemma var det ganska mycket fart på mig... Under mellanstadiet hade jag väldigt ofta ont i magen av någon anledning.


Vad är du beroende av?
Morgan, Bullen, Familjen, Kakor.


Dagens roligaste händelse:
Åt Capricosa med kebabsås... :) Har inte hunnit göra så mycket idag.


Dagens tråkigaste händelse:
Huvudvärken som sitter innanför den vänstra tinningen och maler... Skulle iofs kunna vara en finne som är på G. :( Ont gör det iallafall.


Dagens humör:
Glatt, men trött. Har sovit för lite dom senaste nätterna.

Vilka tv-program följer du? House framförallt, Ugly Betty, Navy CIS, Robinson.

Vad gillar du mest med dig själv? Att jag är stark (inte fysiskt), snäll, duktig på det jag gör. Jag gillar mina ögon, egentligen hela mitt ansikte. Satan vilken svår fråga. CV-specialare: Bra på att arbeta under stress och är flexibel med arbetstider och blir väldigt sällan sjuk. Klichévarning!!! ;)
 

Vad gillar du minst? Vikten och kroppsmåtten som ökat alldeles för mycket dom senaste åren. :(

Vad är det roligaste du vet? Oj, det finns många saker. Kolla på film, fredagsmys med familjen, sitta och babbla om allt möjligt under en tjejkväll. Och åka Berg- och Dalbana på Liseberg!!

Har du något motto? Att våga är att tappa fotfästet ett ögonblick, att inte våga är att tappa sig själv.

Hemlig hobby? Brodera. Om jag någonsin har tid till det. Fick ett jättegulligt kattbroderi FÖRRA julen som fortfarande inte är färdigt...

Något vi inte vet om dig? Vilka är vi? Iallafall. Jag blir sjukt nervös inför och under muntliga redovisningar, men efteråt känns det "Äh, de va la inte så farligt" Det finns bara en person, förutom jag, som vet vad jag väger. Alla andra gissar väldigt mycket mindre än vad vågen säger, men det kanske man ska ta som en komplimang...


Vad ångrar du?
Att jag inte visade tydligare för en kille vad jag kände förra året.

Vad önskar du? Att jag får jobb, att jag träffar en pojkvän, att jag får råd och köpa ett par kattungar.

Vad klarar du inte dig utan? Min familj och mina katter.


Vad gör du helst en vardag?
Träffar trevligt folk. Eller ligger hemma i soffan och myser med kisse.

Vad gör du helst en lördagskväll? Det beror på lördagskvällen. Egentligen tycker jag det är sjukt kul att gå ut och dricka tillräckligt mycket så att man kan släppa loss på dansgolvet, eller gå på bio tillsammans med någon, eller gå och bowla tillsammans med ett gäng. Eller ligga hemma i soffan och äta chips och kolla på en romantisk komedi så att man gråter för att det är sorgligt i mitten och för att det är lyckligt i slutet.

Vad har du mest av i din garderob? Kläder köpta på HM/Ellos/Gina Tricot, som skulle sitta perfekt om jag minskade några centimeter här och där. I dagsläget har jag ETT par jeans som sitter bra. :(



Kommentarer
Anonym

Det där med 1 par jeans som sitter bra känner jag igen >_<

2009-05-08 @ 14:38:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0