Lördag

Första dagen på en tre dagar lång helg. Vi skulle egentligen haft föreläsning om förgiftningar på måndag, men föreläsningen blev inställd för att läraren är sjuk...
Väldigt krångligt, eftersom vi inte har någon mer plats i schemat för att ta igen den... Får hoppas att vi får ut nån slags info om det iallafall, förgiftningar är ju faktiskt rättså viktigt...

Idag tog jag igen sömnen som gått förlorad dom senaste nätterna och sov till ett ungefär... Ojsan.
Sen åt jag "frukost" och nu har jag städat lite, diskat och gjort lite mat.
Kokat morötter, stekt champinjoner och gjort potatis i ugnen.
Skulle ha gjort nån slags biffar också, men så hade jag inga ägg, så jag får sticka bort och köpa det innan...
Lite cantaloupemelon har jag fixat till också. Det är min favoritmelon! Mums mums!
Har lite hallon i frysen också, så det blir kanske lite glass och melon/hallon till Robinson ikväll... =)
Nyttigare än chips iallafall.

Jag har haft sånt sjukt sockerbehov dom senaste veckorna så jag måste försöka få kontoll på det på nått sätt.
Och efter min redovisning ska jag ta kontroll på allt annat.
Städa ordentligt, prata med hyresvärden om mitt jävla duschavlopp. Det måste vara halvstopp nånstans, för det går upp bajsvatten varenda dag! ÄCKELPÄCKEL!!

Nepp, nu får jag ta mej ur mysbyxorna och sticka till affären en sväng. Ut i blåsten...


Kommentarer
Marica

Nej, det är svårt det där men väldigt intressant! Representanter för olika foder kommer ju alla hävda att just deras är det bästa, sen att de har veterinärer knutna till sitt eget märke gör ju inte saken bättre eftersom dessa också hävdar samma sak, att just DETTA fodret är det bästa, och veterinärer tror man ju att man kan lita på. Mina katter är sådäär förtjusta i MJAU just nu eftersom de bara ätit torrfoder ett bra tag, men det ska nog gå bra med lite tid och övertalning. =)

2009-05-10 @ 13:56:43
URL: http://www.renbebis.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0