Opponerat!

Nu har jag äntligen opponerat. Allt var bra ända tills jag skulle gå upp, då blev jag jättenervös.
Men fick höra sen att det tydligen inte märktes på mig, så det var ju skönt det iallafall!
Tycker det är läskigt när man står där framme, ansiktet blir alldeles varmt, hjärtat går i 120, andningen blir hackig och varenda andnings- och tankepaus man tar känns som flera minuter långa och man känner sig som ett fån som står och bara säger öööhh, öööh.
Jaja, jag fick sagt det jag ville ha sagt i hyfsat rätt ordning iallafall... Massa bra kritik och lite lite negativ. Det är så himla svårt att leta upp något negativt när man läst ett arbete som faktiskt är riktigt bra!

Nu har vi en lite längre rast innan sista redovisningen för dagen, sen blir det hem och börja jobba på min egen redovisning. Grunden är hyfsat klar, så nu ska allt "bara" in i rätt ordning i Powerpointen, men lite tjusiga bilder och kanske eventuellt en film också, om jag lyckas få till det... Vi får se hur det blir.
Ska iallafall inte redovisa förrän på tisdag eftermiddag, så "jag har ju heeela heelgen på mig..."

Good Luck och pepp till mig själv! Nu ska jag gå och dricka lite kaffe... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0