Rockabilly.

Kom ju på att jag hade lovat att det skulle komma ut en bild på min outfit som jag hade på Rockabillykvällen. Slänger med en photoshoppad version också... =) Den första är iofs också photoshoppad men bara för att ta bort en dragkedja som förstörde hela bilden....

Så såhär såg jag ut. Rosa klänning a la 50 tal (som från början faktiskt var min mosters bröllopsklänning), ett svart skärp i midjan. En liten puff fram i håret, skulle ha blivit en större puff, men det lyckades jag inte med. Och så markerade ögon och ett rosarött läppstift. Upptäckte att jag passade riktigt bra i den sminkningen =)



Kommentarer
Marica

Snyggt! De bästa klänningarna är faktiskt de man ärver, hittar på second hand och/eller syr om själv!

2009-05-09 @ 23:13:15
URL: http://www.renbebis.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0