Bröllopsfotografen!

Men resten av dagen har varit bra mycket bättre!
Tvättstugedelen hände på förmiddagen, och den glömde jag faktiskt bort rätt snart! (Förutom nu när jag skulle skriva inlägget)
Strax efter två blev jag upplockad och åkte in till stan med Jenny, till bion.
Köpte lite godis och sen gick hela gänget (nio stycken) in på bion för å kolla på Bröllopsfotografen!

Tyckte den var rätt bra! Och man fick ju några flashbacks ifrån Smala Sussie kan man säga!
När Astrid frågar Robin "Vart ska du?" första gången säger hon "Vart skaru?" som i "Vart skaru, brorsan? Varskaru?" (bioscenen i SS)

Haha, "vi har frack här. Ja det ser jag väl" :D Så skön!

Fast handlingen var lite annorlunda mot vad jag fått för mig. Men den var bra. Slutet var lite konstigt, men ganska lätt att hitta på en egen fortsättning.

Dagens låt :) Smala Sussie/Bröllopsfotografen-soundtrack :D



Förresten! Ja pappa, jag såg dig!! En hel massa gånger! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0