Linkin Park!

Satt vid tvn och bläddrade runt bland kanalerna och fastnade på MTV.
Upptäckte att de visade en inspelad Livekonser med Linkin Park, och där fastnade jag hela konseren ut, och nu har jag suttit ytterligare en timme och lyssnat på Linkin Park på datorn.
Dom är så himla underbara.
Inte för att jag har så stor koll på vad texterna handlar om, men det är så mycket energi i musiken!
Jag får lust att bara skutta runt och skrika och sjunga precis som sångaren i LP gör!!

LP är nog bland den bästa städmusiken som finns. (Delad förstaplats med Goo Goo Dolls)
Fast jag har inte hunnit börja städa än...
Tänkte jag iallafall skulle diska lite innan jag går och lägger mig...
Imorgon förmiddag har jag tvättid mellan 10-14, så då ska jag äntligen få rent en massa grejer!
Ska bli så skönt med nytvättat!!

Och när min tvättid är klar ska jag åka in till stan och gå på bio!
Då ska jag se Bröllopsfotografen ihop med några från jobbet! (Typ halva styrkan nästan!!) :D

Lyssna!!!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0