Tvättstugor...

Med tanke på alla gånger jag flyttat dom senaste åren har jag också använt mig av en hel hög olika tvättstugor i varierande status.
Men tvättstugan här i Karlstad tar f a n priset alltså!
Så fruktansvärt sunkig!!
Nu förstår jag varför det finns kopplingar och säkringar för tvättmaskin i min lägenhet, för den allmänna tvättstugan vill man ju nästan inte använda under pistolhot ens!

1. Tvättmaskinerna och torktumlaren är från stenåldern.
2. Tvättmaskinernas inbyggda centrifugering är svindålig.
3. Den fristående centrifugen är precis lika dålig den.
4. Det är mögel, M Ö G E L, M Ö G E L i tvättmedelsfacken!!!
5. Trots en timme i torktumlaren blev mina handdukar inte torra. (Inte då konstigt med tanke på kvaliten på centrifugeringen)
6. Torkrummet är precis lika dåligt det. Det blir knappt varmt, och tvätten blev då inte torr.
7. Både tvättmaskinerna och torktumlaren läcker vatten över hela golvet.

Jag är så himla besviken. Det är nästan så att jag vill flytta härifrån bara för att tvättstugan är så jäkla dålig!

Just nu hänger all min tvätt på diverse sätt inne på toaletten, förhoppningsvis blir det väl torrt snart...
Jag tänker då INTE tvätta nått mer i den tvättstugan på ett bra tag det är ett som är säkert!

Mamma, pappa?? Jag önskar mig en tvättmaskin i julklapp!! Och någon som kommer hit och installerar den åt mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0