Att hålla vad man lovar.

Det är jag tydligen ganska superdålig på.
Lovar bilder, men inte blev det några, och då hann jag ändå städa klart!!
Knäppjessica.

Aja. Bilder kommer iallafall att komma under veckan. Skäll ut mig om det inte gör det!
Tyvärr så upptäckte jag ju idag att när jag kommer hem från jobbet så där mellan fem halv sex så är det MÖRKT!
Och bilder tagna inomhus med blixt är inte så himla snyggt. Får se hur jag gör, annars kanske bilderna dröjer tills på lördag.

På fredag ska jag ta bussen till Säffle!! Då ska jag träffa mamma, pappa och brorsan och vi ska gå och se Zorba på Säffleoperan. Har ingen aning om vad det är för nått egentligen, men Jonas Rimeika (från Smala Sussie) är med, och jag menar, han är ju lite söt iallafall... :)

Och på lördag är det öppet hus på kliniken, så då ska jag vara där några timmar också...
När man inte ens kan hålla sig borta från jobbet på helgen då är det illa. Hihi.

Idag har iallafall varit en bra dag. Lite långsam, men jag har haft att göra. Tagit blodprov på ett par kissar. Jag ÄLSKAR att ta blodprov på kissar, deras kärl syns (nästan) alltid jättetydligt, och dom rullar inte iväg som hundkärl gör...
Och så röntgade jag en hd+ad-röntgen, och fick en görsnygg HD-bild på första försöket :D

Och så cyklade jag till Plantagen efter jobbet och köpte två knallmörkrosa calanchoe som ska få skutta ner i ett par rosa krukor snart och ställa sig på matbordet...

Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0