Klädsortering.

Shit vad tråkigt!! Och jag har inte ens börjat än! Bävar inför det.
Men ska starta lite musik på datorn och placera mig bland väskor och galgar i klädkammaren och se om jag kan fylla den.
Det är ju inte ens sortering egentligen liksom, jag ska bara lyfta plaggen ur väskorna, upp på en galge och upp på klädstången. Svårare än så är det inte.
Ändå har jag suttit framför datorn i nästan en timme och tänkt "jag har ingen lust, jag har ingen lust, jag har ingen lust".

Idag jobbade jag mellan 9-18, på "vård". Fast någon större vård blev det inte, eftersom det inte fanns några vårdpatienter nästan, så då befann jag mig på mottagningen/polikliniken större delen av dagen.
Kände mig mindre förvirrad idag, men det märks att det är någon slags kundsvacka just nu, finns nästan inget att göra.
Då blir man lat! Tar en kopp kaffe, står och pratar, torkar av bänken med DAX, står och pratar, torkar av bänken igen, hittar en örontratt att diska, kollar igenom rummen för fjärde gången för att se om det finns något att torka upp, går över till vårdavdelningen för att se om någon patient dykt upp där.
Jaja, det blir nog bättre så småningom.
Imorgon är det 8-17 som gäller igen, och operationsavdelningen. =)
Sticka sticka skära skära...

Nu ska jag försöka dra mig mot klädkammaren.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0