Lägenheten!!!

Morgans mathörna i köket, brevid mina återvinningsbackar!


Ytterligare en del av köket, lite längre till vänster. Mina tjusiga hyllor som pappa satt upp åt mig!


Och min matplats, som ligger precis utanför ingången till köket. Här är även dörren ut till min inglasade balkong. Tyvärr luktar det bärfis av den inglasade balkongen så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det...


Och en del av sovrummet, min klädbyrå och min blompiedestal som jag gjort om själv! Nu är den härligt mörk, med guldglans på sidorna av platåerna, förr var den i ljust trä.


Och en bit till av sovrummet, med Morgans myshörna och klösträd! (Han har dock inte fattat att det är hans myshörna än...) Kanske den nya katten fattar det...


Och sist men inte minst en bild på vardagsrummet. Skrivbordshörnan och soffhörnan får inte vara med än för att (1) skrivbordet ser ut som ett litet bombnedslag och (2) soffan är fortfarande klädd i det fula gula tyget.



Och jag lovar, jag är inte RIKTIGT så rosa som det råkar se ut här, det har bara blivit väldigt många rosa gardiner... Hehe... Eller så kanske jag är inne i nån slags rosa period... Ska åka ut till IKEA nån dag och kika på lite nya gardiner kanske...


Kommentarer
Marica

Ny katt? Vad för katt? Roligt! =D Imorgon ska vi åka ut och ha vår fösta injektionsövning på häst... spännande! =D

2009-11-02 @ 23:51:15
URL: http://www.renbebis.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0