Söndag!

Idag ska jag städa!
Snart... :)
Det ligger katthårstussar överallt. I badrummet står det flaskor och burkar överallt, huller om buller.
I soffan ligger det kläder som ska hängas in i garderoben. I vardagsrummet är det kattsand utspritt på hela golvet. I köket står disken och ropar efter mig. Och i frysen ekar det nästan, inga matlådor kvar.

Det är nästan så att jag funderar på att skriva en att-göra-lista, med rutor så att jag kan kryssa i när jag gjort sakerna.

Igår var jag ute och cyklade på våxnäs. Skojsigt värre, haha!
En sväng förbi Erikshjälpen där jag hittade några böcker, sen till Djurmagazinet, där jag köpte en kattmynteleksak till Morgan, men han har inte riktigt fattat vitsen med den än. Där hade dom EverClean också, så dit ska jag nästa vecka också och köpa mej en låda eller två.
Och fiskar hade dom också! I alla färger och former nästan. Jag är så sjukt sugen på ett akvarium så det är inte sant!
Jag har ju dessutom värsta bästa stället för det, om jag köper mej ett bord till det först iallafall...
Men akvarium är så dyyyra.
Sen åkte jag till Rusta (och köpte en kattunnel och en matskål) och till Willys och handlade lite mat.

Nästa helg ska jag utforska centrum också. Kika lite på mitticity och se om det är nått att ha.

Trevlig dag på er allihop!

(Och är jag riktigt duktig kanske det kommer lägenhetsfoton ikväll!!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0