Aj aj aj...

Nu (snart) åker jag till doktorn.
Har knappt kunnat sova på två nätter, ena örat bultar och ömmar och kliar och jag hör knappt nått...
Enligt hon i telefonen lät det som det kunde vara öroninflammation.
Nu förstår jag alla barn med öroninflammation som ligger och skriker hela dagarna.
Och stackars stackars hundar som går med öroninflammation länge innan ägarna upptäcker nått.
Det gör så ONT!
Hur jag än vrider och vänder på huvudet så känns det som att det sitter en handboll inne i skallen.
Och inte hjälper alvedon något större heller... :(

Blä!!

Just nu är jag en sån där jobbig patient som bara vill gå till doktor och få ett recept. Ett recept på vad som helst jag kan svälja, smörja, droppa eller spraya bara det HJÄLPER!

Gah!!!!

Men först ska jag iallafall borsta tänderna så att jag slipper ha den där äckliga eftersmaken av för mycket kaffe...

Hittade förresten inte vad jag letade efter i IKEA-katalogen... :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0