Bilar, bussar, tåg och boende.

Shit vad mycket det är att jämföra och greja med.
Kom ju på häromdagen att jag ska ner till Skara hux flux samma vecka som jag börjar på nya jobbet.
Tre dagars träff för distanskursen Anestesiologi för Djursjukvårdare.
Okej, det var inte huxflux, jag har vetat om det i flera veckor, men inte tänkt tillräckligt mycket på det...

Men nu är iallafall tågpriser, busspriser, hyrbilspriser och restider jämförda och en hyrbil bokad.
Hellre betala 200:- extra och korta ner restiden med 3 timmar!!

Men det ska bli intressant att se vad man lär sig på denna kursen... Och ännu mer intressant att se hur det är att plugga halvfart samtidigt som jag jobbar heltid... Ibland när jag tänker på det känns det som jag tagit mig lite mycket vatten över huvudet... Men på nått sätt klarar jag det nog. Det finns ju ganska många kvällar i veckan. Och en timma om dagen är ju faktiskt inte så mycket, iallafall inte om det är en effektiv timma... :)

Dagens låt blir denna... Min favorit på Twilightsoundtracket som jag köpte från CDON häromdagen... :)

Paramore - I Caught Myself


Trevlig söndagskväll på er alla filurer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0