Standing strong



Hörde denna på radion häromdagen, så jag råkade bli lite beroende av den. Det är något med hennes röst som bara förtrollar mig, jag liksom svävar bort på nått vis. Sen att jag sitter med hörlurar på mig gör ju inte saken bättre. Helt isolerad från omvärlden med bara mina egna känslor som susar runt i huvudet.

Från en sak tilll en annan. Pappa säger att jag har matjord i fickorna... Tydligen är det den gamla versionen av "vilket flyt du har" :)
*Jag har fått jobb, 6 månaders provanställning (som blir fast om jag har tur) i Karlstad, på Solstadens Smådjursklinik. Grattis till mig!!
* Jag har fått en lägenhet! 69 kvm, 1,5 kilometer från jobbet... Hämtar nycklarna om en vecka.
Så jag har nog inte matjord bara i fickorna. Det är nog instoppat i varenda klädesplagg jag har. I byrån, garderoben och väskorna som fortfarande står ouppackade...

Så man kan nog säga att det löst sig. Jag har redan börjat planera mina kvällar i Karlstad, med hockeymatchbesök och simning i simhallen på Norrstrand... Love it!
Och kanske blir det innebandy också, men ska nog försöka leta upp lite kondis innan jag anmäler mig till det...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0