Back in town.

Jaja, jag kom ju hem igår, men orkade inte skriva nått då.
Egentligen skulle jag vilja skriva om hela helgen, men jag känner mig så helslut så jag orkar verkligen inte, dessutom är högerhanden, eller iallafall tre fingrar av den, fortfarande i bandage, så det tar sån tid att skriva...

Helgen bestod iallafall av en trång men ganska mysig stuga.
Kurs (en annorlunda kurs mot vad som var sagt från början, blev rätt besviken faktiskt, när man ställt in sig på att lära sig en sak, och så får man lära sig nått annat... men förutom att kursen blev en annan kurs så var den bra.)
Badhus, ett åk i rutschkanan :), ett tag i bubbelpoolen och en liten stund i bastun... Badhuseffektivitet skulle man kunna kalla det.
Fest. Mat (skagenröranånting - mumsigt, lammnånting-hyfsat, cheesecakenånting-mumsigt). Sång (nått Så Ska Det Låta-liknande) Dans (kändes lite som 90'tals revival ibland...)
Mera kurs.

Sen på söndag eftermiddag var det hemfärd i jobbets bil :D Jag körde :D
Vi stannade för matrast på Pizza Hut i Örebro, det var riktigt gott.
Pizzabuffe med mjukglass till efterrätt. Namnam!

Nu ska jag ta och äta lite mat tror jag...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0