BingoLotto.

Japp, vuxenpoäng idag! Jag och resten av familjen har ägnat kvällen åt att smutta på vin och spela BingoLotto.
Vi vann inget, som vanligt. Vilken överraskning liksom.

En gammal tant som knappt kunde gå vann en bil. Och otaliga gamlingar vann hur mycket pengar som helst.

Jag vill också vinna en massa pengar! Nästan så att man vill börja spela på Lotto eller nått så kanske man vinner ett par miljoner om några år... Eller inte.

Imorgon blir det färd tillbaks till Karlstad. Fy vad den är ledigheten gått fort!!
Längtar tills nästa ledighet, det är så skönt att bara kunna slappa och inte göra nått vettigt över huvud taget.
Jag har iofs varit rätt duktig denna helgen, tidigare idag skottade jag snö och under eftermiddagen/kvällen har jag fixat klart alla tandkursuppgifter och skickat in dom!
(Sen att dom skulle varit klara och inskickade för 1,5 vecka kanske vi inte måste prata så högt om)

Så nu är det "bara" projektarbetet som ska skrivas också, men det känns som att det kommer gå hyfsat fort så snart jag kommer igång. Dessutom har jag ju hur mycket fritid som helst nu när hockeysäsongen är över för den här gången...

Natti på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0