LYCKA!

Fick ett ryck precis nyss. Att prova kläder som jag inte gått i på ett tag.
Provade ett par shorts (se nedan - klickbar vid behov) och två kjolar som senast i somras såg ut som läskiga korvskinn på mig...

Men nu idag, eller rättare sagt inatt, är dom inte så lite loose-fit. :D
Sladdriga runt låren, inte för tajta i midjan och helt fritt från en såkallad cameltoe...
Underbart!!

Har dessutom en klänning som jag ÄLSKAR! För den är så himla skön, och ganska så söt.
Senast jag hade på mig den var på en sittning i Skara hösten 2007. Och sedan dess har jag inte kunnat använda den, för att den har varit för tajt.
I början kunde jag dra på mig den med nöd och näppe, men korvskinn var bara förnamnet, och i somras kunde jag inte ens få upp dragkedjan.

Nu har det vänt! Jag fick upp dragkedjan och klänningen sitter inte för tajt!
Nu ser det i princip ut såhär! Bilden är från tidigare nämnda sittning, men passformen är samma som nu!

Jag ÄLSKART!

Jag hoppar runt i lägenheten i små glädjeskutt!
Nu måste jag bara se till att få använda den nån gång också!!!



Kommentarer
Alexandra -mamma till Leia

Åh tänk när man ser ut så igen ;)

Tusen tack för din fina kommentar! Vi är så glada nu när Leia äntligen är här.

2010-04-19 @ 20:59:12
URL: http://triquetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0