Return to Dalsland.

Nu är jag hemhemma igen hos mamma och pappa.
När det inte blev någon match mot Djurgården igårkväll kunde pappa komma och hämta mig direkt efter jobb och träning och så åkte vi hem.
I bilen på hemvägen lyssnade vi på P4. Radiosporten rapporterade från SAIK-HV och LHC-DIF.
Deprimerande deprimerande.
Inget Färjestad i semifinal. :( Kommer ta ett tag innan man kommer över det här...

Nu sitter jag iallafall hemma i köket igen för första gången på lite drygt en och en halv månad. Katterna kommer hyfsat överens, men gammelkatten håller sig iofs på mammas och pappas sovrum, det rummet är O'Malley utestängd ifrån!
Sitter och ska plugga lite Odontologikurs, ordna röntgenbilder och skriva lite text om diverse tandinstrument och skicka in till läraren så att jag blir godkänd på den delen av kursen iallafall.
Sen blir det till att börja knåpa ihop ett projektarbete också.

Glad Påsk på er allihopa!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0