Söndagssuck.

Dagens mål var att jag skulle kunna skriva ett inlägg och berätta hur duktig jag varit idag och hur mycket jag fått gjort.
Nåja, jag kom väl halvvägs iallafall...
Jag har bytt bromsplattor på min cykel. Det behövdes! Inte konstigt att bromsarna knappt tar när det i princip inte finns nånting kvar av gummit på bromsarna. Men nu är dom nya och fräscha.
Sen var det ju meningen att jag skulle städa lägenheten också, det gick sådär.
Förrådgarderoben är iallafall iordning, och allt är dammsuget, men moppning blev det inget, och allt småplock ligger fortfarande där det låg imorse, precis som disken.
Dessutom skulle jag lagat en massa matlådor.

Vad hittar man energin egentligen? Min energi måste ha försvunnit all världens väg.
För tre timmar sedan satte jag mig i soffan för att äta lite mat, och där har jag suttit tills nu.

Dagens roligaste: Jag öppnade dörren till min inglasade balkong och insåg att årets första generation flugor vaknat där. Men det tog inte lång tid förrän O'Malley kom ut på balkongen och såg flugorna. Sen hördes det hoppanden och dunsanden och jamanden därifrån halva eftermiddagen, och nu finns det inga flugor kvar!
Nam nam sa Mally O.o



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0