Bra där.

Hemkommen ifrån hockeymatchen i Arvika.
En trevlig seger (igen).
Efter att ha läst in mig lite såhär i efterhand så var det visst Prestberg och Wallin som gjorde mål.
Och dessutom slutade matchen 2-1.
Jag som hela tiden trodde att Torpet höll nollan och vi vann med 2-0, men tydligen lyckades Skansen göra mål väldigt tidigt i andra perioden.

Och precis i skrivande stund inser jag varför jag missade målet, för jag hade köpt mig kaffe och en bulle som jag satt och gnagde på.
En bulle i handen på Jessica, så är det det enda hon ser... Eller?

Nu har jag iallafall kommit hem och skulle stoppa in en matlåda i mikron eftersom jag vart vrålhungrig.
Vad hittar jag då i mikron? Jo, 500 g köttfärs som jag la in där för att tina i typ tisdags eller nått.
Äckligt!!
Den luktade inte hallon. Snarare rutten köttfärs...
Tydligen glömde jag bort att jag var sugen på spaghetti och köttfärsås den kvällen...

Bra där.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0