Mat, hockey och jobb.

Har precis ätit dagens kvällsmat á la supernyttiga snabbmakaroner, färdigköttbullar och köpepastasås. Yay...
Smakar ungefär som Timon och Pumbaa säger... Slemmigt men mättande.

Ett antal snäpp högre upp på smakbarometern ligger tacosen jag åt igår, i LLA.
Färjestad hade sin första isträning för säsongen och den var öppen för allmänheten, så direkt efter jobbet cyklade jag dit och kikade.
När dom tränat färdigt samlades delar av Wolfpack medlemsskara på Nitton32 för att käka mat och ha kickoff.
FBK bjöd oss på maten, en riktigt schysst gest. :)

Under tiden som vi käkade pratade Håkan Loob om lite allt möjligt, och sedan fick Thomas Rundqvist ta över micken och presentera årets lag.
En hel massa (delvis snygga) killar.
Ska bli en riktigt skoj säsong! Längtar mig tokig efter seriestarten, tur att det inte är alltför många veckor kvar nu. Bara drygt sex stycken tror jag.

Nu har jag ju dessutom jobbat två dagar efter semestern, och usch. Gårdagen präglades av huvudvärk och seghet. Jag var trög, och hela dagen gick ännu trögare, dessutom sov jag nästan ingenting natten innan.
Dagen var bättre, men stressig och kort om folk pga sjukdom, då är det faktiskt inte speciellt roligt att jobba.
Men en del intressanta fall och trevliga vovvar och kissar som förgyller dagarna, så då går det rätt bra iallafall... :)

Dessutom tog jag (enligt mig själv) en sjukt perfekt ländryggsröntgenbild igår, hihi.


Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0