Sjuk?

Jag tror jag håller på att bli sjuk på riktigt till slut.
Imorse när jag vaknade var jag tröttare än tröttast, men misstänkte att det berodde på att jag somnat halv två kvällen innan...
Men under lunchen kände jag mig snurrig i huvudet, ett tag (typ några sekunder) kändes det som någon släppt en brustablett i hjärnan på mig.
Kändes skitkonstigt, men det gick över rätt snabbt.
Och senare under eftermiddagen började jag få ont i halsen, eller rättare sagt i svalget innanför näshålan.
Så nu sitter jag och försöker klia gomtaket med tungan samtidigt som jag håller på att somna.

Dessutom har jag varit och tränat (inte jättesmart) och var jätteseg hela tiden.
Så nu får det bli dusch och sedan en "tidig" kväll...


Nästa helg ska min bästis komma och bo hos mig!! :D Wihoo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0