Yes!!

I'm back on track again!

Sjuk dag på jobbet igen, varför måste folk ha semester för?
Efter jobbet blev det SATS och idag var känslan i princip tillbaks.
Idag körde jag styrkan innan konditionen och det blev sååå mycket bättre.
Sen testade jag mina benhinnor med 1,5 kilometer på löpbandet och dom höll!!!
Däremot har min kondis försämrats nått såpass under de här två veckorna (drygt) som jag inte sprungit nånting...
Men so what? Kondisen dyker väl upp den med så småningom.

Efter träningen rotade jag fram lax, bakpotatis och romsås ur kylskåpet och det var så gott så jag nästan dog!
Om inte varmrökt lax vore så dyrt skulle jag nog kunna leva på det.

ÖVRIGT
Rickard Wallin är återigen Färjestads lagkapten. The one and only, no surprise there.
När ska vi få veta vem Färjestads nye målis blir? Dopingskandalen är glömd och förträngd.

JUST NU LÄNGTAR JAG TILL
lördag!
Så möter Färjestad Djurgården i årets första "hemmamatch"... i Arvika ^^...
Men jag kommer vara där!
Lycka!


Kommentarer
P

Var och kollade de ikväll i Mjölby! Det såg väldigt bra ut. Det var ju trots allt första matchen på länge.:)

2010-08-12 @ 00:14:17
URL: http://www.hockeykarusellen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0