Men jag vill inte!!!

Usch, på vägen hem efter jobbet upptäckte jag nått som fick humöret att dimpa djupt ner i skosulorna.
Mer snö. Två centimeter nysnöad snö.
JAG VILL INTE!!
Jag är så fruktansvärt trött på snö och kyla just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Jag är trött på att behöva frysa hela dagarna, att krångla med långkalsonger, att behöva ha tjockjacka på sig och vantar och mössa. Jag vill ha VÅÅÅÅR!!!

Så nu har jag fått ur mig det.
Idag blev det lite övertid på jobbet, så jag missade Coreboll-passet på SATS. :( Får väl ta igen det nån annan dag, lite BodyBalance på söndag hade jag tänkt.
Resten av kvällen ska jag ägna åt disk och golvtorkning, häromdagen upptäckte jag ett konstigt grönt streck på golvet i köket.
Hmm, tänkte jag, den där färgen känner jag igen! Och så var det, grön tatueringfärg från O'Malleys örontatuering.
Fine, om det inte hade varit så att det är nästan TVÅ månader sen han tatuerades!
Man kan ju undra vart den färgklicken har legat och gömt sig...
(Eller så kan man genom det dra en slutsats på hur ofta jag städar golven...) ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0