Nervös!

Usch, nu börjar dom där pirriga nervositetskänslorna ploppa fram i kroppen på mej.
Nervös för att köra till Skara, i världens minsta pluttbil.
Nervös för att vädret ska bli dåligt. (Men yr.no har sagt att det inte ska snöa nånstans på hela vägen!)
Nervös för att det ska bli roligt att gå tandkurs!!

Ah vad roligt det ska bli!!

Var nyss och hämtade hyrbilen på Statoil, och jag höll nästan på att få ett skrattanfall när jag satte mig i bilen.
Modellen heter Toyota IQ, för den som vill googla den.
Storleken? Ett framsäte med motor. Speciellt mycket större är den inte... :)
Haha!!
Pluttbil, men jäklar vilken fart det var i den, stack i väg som en liten galning!

Jaja, nu är det dags att se till att jag fått med mig allt som ska med, och sen blir det till att ta kvällen så att jag vaknar när klockan är 4 imorgon!



(Gissa vem som kommer vara TRÖTT imorrn kväll!)


Kommentarer
anapanda

Hej! Jag har just nu en tävling på min blogg som håller på tills på onsdag och jag har just bestämt att om jag klår gårdagens besökar-antal så kommer jag inte bara utse EN vinnare, utan TVÅ! Klicka dig in på bloggen för mer information och för att delta i tävlingen :)

Ha en bra dag! ♥

2010-02-23 @ 13:12:16
URL: http://anapanda.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0