Snyft!

Haha, till och med jag, som egentligen trodde att jag inte gillar att titta på skidor, satt som fastnaglad framför tvn igår kväll.
Och sen satt jag och snyftade när dom gick i mål!
Att jag hade grundat med Sweet Home Alabama gjorde ju inte saken lättare precis! Haha!

Idag är det städning och förberedelser som står på schemat.
På tisdag ska jag åka till Skara!! (Fick äntligen klartecken på att jag fick gå kursen!)
Så nu är resa och boende bokat.
Hoppas bara att vädret är vänligt mot mig när jag ska köra ner dit!!
En sak jag funderat lite på. Hur kommer det sig att det är billigare att hyra en bil än att köpa tågbiljetter? Helt sjukt egentligen!

Det värsta just nu är att jag är så fruktansvärt kaksugen! Jag vet nästan inte vad jag ska ta mig till, men samtidigt har jag ingen lust att gå till affären och köpa kakor, för jag vet inte vilka kakor jag är sugen på!!
Kanske blir att jag bakar lite chokladmuffins istället... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0