Tröst.

Var tvungen att trösta mig lite efter gårdagens nederlag, så då letade jag upp det här klippet och kollade på.
Så nu sitter jag har vid datorn och lipar igen, haha.

Jörgen Jönsson, vilken kille! Jag hoppas verkligen att han kommer bli en av tränarna till nästa säsong, det tror jag kommer gynna laget enormt mycket.
Kanske skulle han hoppa in i båset redan nu och peppa dom lite så att vi vinner imorgon!

I övrigt. Om en stund ska jag in till stan igen för ett BodyBalancepass. Var där förra helgen också, och det var ett riktigt trevligt pass faktiskt. En blandning av yoga och thai chi, eller nått åt det hållet iallafall.
Sen en liten sväng på löpbandet också.
Jag har bestämt mig för att vara med i VårRuset här i Karlstad. 5 kilometer längs älven och inne i stan, kan inte bli mycket trevligare än så!
Men i år ska jag satsa ordentligt på det!
Förra året sprang jag inte VårRuset, men året innan sprang jag det här i Karlstad på 41 minuter. I år SKA det gå fortare!
I bästa fall på 30 minuter. Måste nog testa 5 km på löpbandet idag och se hur lång tid det tar...
Igår sprang jag ju 3,6 km på 30 minuter, vilket är samma tempo som 5 km på 41 minuter...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0