Återigen söndag.

Dagen har gått ungefär lika fort som söndagar brukar göra, och jag har ungefär fått lika mycket gjort som jag brukar få.
Jag har lagat mat, det blev lite lasagne. Eller rättare sagt Lasagnette, en sån där kartong från Knorr, hehe. Den är rätt god faktiskt, även om mammas lasagne är tusen gånger godare.
Och så har jag kollat på film, Nära & Kära. Ganska bra, en snygg kille, lite halvkomplicerad, och ett lite skumt slut.
Resten av dagen har jag suttit och F5:at Färjestads Hemsida och Forumet. Till slut fick alla fans sin nyfikenhet stillad, det blev en ny back innan transferfönstret stängde!
En Angel Krstev, ganska kort, men tung. Tydligen en defensiv brôtback som det gör ont att möta. Ska bli intressant att se honom på isen. Hoppas att han tillför nått annat än utvisningsminuter bara, dom har vi tillräckligt av redan.

Nu ska jag packa ner min lasagne i matlådor och sen tror jag att jag tar kvällen. Iallafall från datorn. En film till innan sängdags kanske?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0