Mästaren i uppskjutning

Det är jag det!
Idag hade jag egentligen tänkt åka in till stan och träna, men så blev jag så sen hem från jobbet så jag inte skulle hinna till corepasset, så då bestämde jag mig för att jag skulle åka och handla istället.
Men så kom jag att tänka på väglaget, och fastnade framför datorn en stund istället, och om jag åker och handlar nu så kommer jag inte vara hemma förrän tidigast halv nio och då är ju kvällen nästan slut!!

Så nu har jag gjort om mina prioriteringar, jag åker och tränar coreball imorrn och så handlar jag på onsdag förmiddag istället. Jajjamensan! (Får väl se hur länge den planeringen håller)

Nu sitter jag iallafall och dricker mjölk och smaskar på kladdkaka som jag gjorde igår.
Resten av kvällen kommer spenderas i soffan där jag ska skriva ett par artiklar om vaccination och blodprovstagning som ska få skutta in på kattstatussidan.

http://www.kattstatus.se
En jättebra sida!

Igår fick jag inlagd en annan artikel där som jag skrivit, om vad som händer när katten är inlagd på sjukhus, den blev riktigt bra till slut!
Kanske man skulle ta och extraknäcka som författare? Haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0