Framsteg

Yes!
Kolla tiden!!

Igår var jag dödstrött när klockan var nio, så efter lite slötittande framför tvn och en dusch gick jag och la mig sjukt mycket tidigare än dom senaste dagarna!
Och resultatet?
Jag vaknade kvart i elva!

Framsteg!

Hm, varning för överanvändning av utropstecken.

Nu ska mitt röjningsarbete fortsätta. Lägenheten börjar se ut som en riktigt välstädad lägenhet. Igår var jag ute och "sprang" fem kilometer, fast efter tre kilometer fick jag den smärtsammaste håll jag fått på länge, så jag var tvungen att gå tillbaka.
Efter det, när jag ändå var svettig och överhettad passade jag på att släpa ut alla sopor och återvinningsgrejer, så nu är jag av med det också!

Ikväll hoppas jag på utgång, men man vet aldrig vad som händer, jag vet ju inte ens om nån jag känner ska ut...
It's all in the stars, eller hur man nu ska uttrycka det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0