Fredag

Fredagen bjöd på betydligt bättre väder än torsdagen.
På torsdagskvällen fick jag veta att mamma och pappa skulle börja på husvagnssemestern och dra sig mot Karlstad under fredagen, så när dom kom hit strax efter lunch åkte vi in till Norrstrand, till pizzeria Vedugnen och käkade pizza.
Hur gott som helst!! Varför måste den pizzerian ligga så långt bort?

Dessutom hade jag lite kändisspotting under lunchen också då Robin Rahm (och en kille som eventuellt kan ha varit Adam Rundqvist) tydligen bestämt sig för att också äta lunch där.

Efter maten blev det en snabbis hem till lägenheten igen för att hämta mina öl, och sen bar det iväg på cykeln till Kronoparken.
Hem till N för att hänga lite på balkongen och gosa med katterna.
På grund av det väldigt fina vädret blev det dock inte så mycket balkonghäng eftersom det var alldeles för varmt och soligt där ute.
Så istället satte vi oss inne i soffan en sväng och snackade om allt möjligt.
Lite senare blev det även lite tv-spelande, fick testa på Super Mario Galaxy 2 (var det va?) till Wii.
Så himla kul spel.
Jag måste måste måste skaffa mig ett Wii snart!

Helt plötsligt började klockan närma sig midnatt, så då blev det dags att cykla hem igen, i duggregn visade det sig, men det var ett sjukt skönt duggregn!
Spolade dessutom bort den sista ölen ur hjärnan tror jag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0