Onsdagens familjesemester

Nu har det redan hunnit bli onsdag, men idag orkar jag inte skriva särskilt noggrannt, så jag kör den här versionen...

Utkik ifrån Tossebergsklätten. Supermumsig fika.
Linneväveriet i Klässbol.
Underbar enorm räkmacka på Café Liljenäs.
Shopping i metropolen Edsvalla.
Jättesöt vit kjol, två randiga toppar, två helsnygga skor med läskigt höga klackar, och lite allmänt brôte på ÖB.

Snabbdopp (iskallt) på Skutberget.
Minigolf. (Jag slog två stycken hole in one, och vann bronspengen. Tyvärr var vi bara tre som spelade...)

Mycket möjligt att jag glömt något.

Imorgon, då jäklar, är det Rix FM Festival!! Wihoo!!


Kommentarer
Alexandra -mamma till Leia

hej gumman. Jag gick upp ca 25 -30 kg. Och då gick jag upp ca 15 kg på de sista två månaderna. Jag la på mig så sjukt mycket vätska!

2010-07-22 @ 17:57:56
URL: http://triquetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0