Regnig myssöndag.

I eftermiddags kom Bullen in ifrån regnet, så jag passade på att mysa med honom i soffan under tiden jag läste.
Det slutade med att han somnade där han låg på mig, och jag hade inte hjärta att flytta på honom, så nu har han legat och sovit på mig i flera timmar och under tiden har jag läst klart Idun.

Älskade lilla katt. Han är verkligen det finaste som finns.
Mitt hjärta!






Resten av dagen har spenderats i biosalongen. Såg Shrek i 3D.
Ganska så bra, ungefär som dom tidigare Shrekfilmerna, fast med en annan handling.
Alltid mycket humor och en himla massa sensmoral.
Och 3D-effekten är riktigt fräck. Inte så många saker som flyger emot en i Shrek, men det blir ett helt annat djup i bilden, den ser mer levande ut.

Tänk om jag bara finge se Avatar i 3D!



Kommentarer
CJ

Vilken söt katt!

2010-08-05 @ 15:48:16
URL: http://cjskonstigheter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0