Usch

Årets sämsta hockeykväll.
Det började med att jag anade lite huvudvärk precis när jag cyklade hemifrån. Smart som jag var tog jag iallafall med mig en flaska med vatten.
Sen kom jag till arenan, gick in i shopen och skulle köpa en tröja och en keps, då hade jag inte tillräckligt med pengar på kortet.
Sen började matchen, och det kändes piss i princip redan från start.

Dessutom stod det nån ***** idiot på ståplats som dragit med sig en megafon OCH en ***** fotbollstuta in!!
Vuvuzelan, som det så fint heter, stod han och tutade i varannan sekund hela ***** matchen.
Som om jag inte redan hade huvudvärk!!

Och det blev inte bättre, Sverige låg i underläge och fick kämpa för att kvittera hela tiden, sen gjorde äntligen Dick ett ledningsmål!! Men den glädjen blev kortvarig.
Och så gjorde tjeckerna ett mål till så att det stod 4-3 till dom till slut, och i matchens slutminuter veti fan vad domarna fick för sig, men dom tog en hel massa konstiga utvisningar.
När dom till slut rett ut sin oreda tog matchen slut och Sverige förlorade.

Sorg och huvudvärk på samma dag är inte schysst!!

Bronsmatch imorgon.
Inte jättepepp på den.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0