Filmkväll

För ett tag sedan fick jag en invite till Voddler av min brorsa, och jag har inte hunnit utnyttja den speciellt många gånger, så ikväll blev det dags igen.
Hos Voddler finns hyfsat många filmer, men snål som jag är så väljer jag att bara titta på dom som är gratis.

Att inte betala något för filmen gör ju att man har ett begränsat utbud. Man får välja mellan alla möjliga konstiga filmer, gamla filmer, urkassa filmer, filmer som gick direkt till dvd, filmer som ingen någonsin har hört talas om.
Men ibland finns dom där. Guldkornen. Dom underbara filmerna som man önskar hela världen kunde se och älska!

Ikväll såg jag en sån film. En av dom bästa filmer jag någonsin sett. Till och med bättre än Sweet Home Alabama, och det vill inte säga lite när det gäller mig.
The Ultimate Gift.

Se den.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0