Glad midsommar!!

Hoppas alla har haft en lika trevlig midsommar som jag har haft!
Dagen började med sovmorgon och fortsatte sedan med tvättning.
Har kört totalt tre maskiner idag, och det är så gött att få åka hem med massa ren tvätt.

Jag är hos mamma och pappa denna midsommarshelgen.
Förut idag var vi nere på Ön.
Pappa spelade dragspel och ledde ringdansen. I år var inte jag med och spelade, hade lite dåligt med lust, och dessutom glömde jag träna på låtarna igår...

Sen har vi ätit mat, sill, köttbullar, färskpotatis och jordgubbstårta!!

Solen har skinit alldeles underbart mycket och jag tror jag har solbränt mig på armarna...

Snart ska jag ut och springa lite, nu när det har blivit lite humanare springtemperatur, ska bara fundera på om jag ska springa elljusspåret eller bort till badplatsen...



Kommentarer
Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=UNUE88kfbEU&feature=related

2010-06-25 @ 23:50:09
Jessica

Den versionen gillar jag mycket!!



Linkin Park - In the End (pianoversionen)

2010-06-26 @ 11:24:43
URL: http://sweetpeach.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0