Helgen...

Ah! En slapparhelg utöver det vanliga!

Prinsessbröllop och filmmarathon.

Blev sittande framför tvn igår och tittade på när Kronprinsessan Victoria äntligen fick sin Daniel.
Vad söta dom är! Och vad rörd jag blev!
Och sången, den som Björn Skifs och Agnes Carlsson sjöng.
Okej, det var inte världens bästa låt direkt, men texten! <3


Blev sittandes och kollade på hela vigseln, hela kortegen inklusive båtresan, och sen sneglade jag med ett halvt öga på resten av kvällen. Middagen, talen, tårtan och brudvalsen.
Magiskt.

Under kvällen satt jag även och glodde på film.
Först följde jag prinsesstemat och kollade på En prinsessas Dagbok.
Sen gick jag från prinsesstemat till magiskttemat och tittade på Harry Potter istället.
Jag har lyckats få tag på alla Potterfilmerna, så jag har haft lite av ett maraton denna helgen.
Kollat på de vises sten, hemligheternas kammare, den flammande bägaren och fenixordern.
Fången från Azkaban såg jag för någon månad sedan, så nu är det bara Halvblodsprinsen kvar.
Egentligen skulle jag ju vilja se den nu, men det är ganska dumt att börja på en film som är två och en halv timme vid denna tidpunkten...

Får nog slita mig ifrån filmtittande och kolla på Harry Potter och kolla på den imorgon istället...

Natti natti!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0