Stackars stackars

Min "lilla lilla" stackars mage har ont.
Får nästan skylla mig själv litegrann. Middagen jag åt efter träningen var inte direkt liten...
Två smörgåsar, en bit lax, två tomater, tortellini och massa massa romsås plus en fanta.
Hälften hade räckt! Eller en tredjedel!

Typiskt. Inte lätt att få något vettigt gjort när man har ont i magen, helst av allt skulle jag bara vilja gå och lägga mej, men jag MÅSTE diska innan jag somnar.
Imorgon kommer mamsen till Karlstad och hämtar mej, helgen ska spenderas i gamla kära Billingsfors. (som jag redan berättat kom jag precis på)

Men imorgon väntar en arbetsdag igen och jag ska ha hand om vård, precis som jag brukat dom senaste fredagarna.
Vårdfredagar brukar vara en bra dag. Mycket att göra ibland, men det brukar gå att pussla ihop så att allt blir gjort ordentligt.
Sen kanske lunchen får lida lite ibland, men vem behöver äta? ;)

Nä, får försöka ställa mig vid diskhon dubbelvikt. Kanske får lite diskat iallafall...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0