Bättre!

Idag är en bättre dag än igår! Tusen gånger bättre!
Vaknade mellan tio och elva, riktigt utvilad för en gångs skull.
Gick upp och åt frukost, stoppade in linserna och cyklade till stan.
Blev lite sminkshopping på H&M.
En ögonbrynspenna och två fiffiga burkar med ögonskugga, jättesnygga! En guldig och en rosaskimrande.
Sen blev det SATS!

Dryga 20 minuter på löpbandet, skulle egentligen sprungit lite till, men råkade trycka på stopp istället för öka-farten-knappen, så det fick bli lite cirkelgym istället och en mag-gym-maskin som nästan tog knäcken på mig! Hehe.

Sen cyklade jag ner till Hemköp och handlade (lite för mycket) så jag blev tvungen att leda cykeln hem eftersom den där jäkla cykelvägen är så opålitlig.
Funderar allvarligt på att maila gatukontoret och berätta hur värdelös den cykelvägen är så kanske dom går nått åt den, fast chansen är väl inte jättestor direkt...

Nu ska jag ställa mej och laga lite mat till mina matlådor. Köttfärslimpa med potatis och coleslaw ska det bli, och ungspannkaka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0