Förberedelser...

Om ca 4 timmar kommer jag sitta på ett tåg på väg söderut.
Sitter och förbereder mig och planerar lite in i det sista, skriver ut papper och packar min väska.

Förra kurstillfället i Skara bodde jag ju på vandrarhem, men denna gången ska jag bo på hotell istället.
Ska bli så himla skönt att inte behöva tänka på att ta med sig sängkläder och allt sånt.
Smidigt att allt man behöver får plats i en ryggsäck :)

Nu är jag så vrålhungrig så jag håller på att dö, så jag ska nog ta och äta lite mat.

Ikväll är det hockey, jag kommer att sitta på det där jäkla tåget fortfarande då, men jag fick mejl från en kille alldeles nyss som ska vara liverapportering åt mig! Tack!!
Och så ska jag försöka lyssna på radion samtidigt, men mobilmottagning på tåg brukar ju inte vara av högsta kvalité direkt.
Vi får se hur det går!
Jag hoppas iallafall att killarna kommer kämpa precis lika hårt, om inte ännu hårdare jämfört med i måndags.
"Tyvärr" förväntar jag mig en precis lika jämn och nervförstörande match som sist, så egentligen kanske jag ska vara glad att jag inte kollar på den.
Skulle inte förvåna mig om vi går till sudden igen.
Går vi inte till sudden kommer antingen domarna, ett skitmål från SAIK eller årets snyggaste mål från FBK att avgöra matchen.

Härmed går jag in i en liten bloggpaus tills på fredag kväll / lördag, då är jag hemma igen. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0