Kattuppdatering igen.

O'Malley travar runt i vardagsrummet och försöker hitta på något att sysselsätta sig med, typ skutta runt i soffan eller riva lite på klösmattan.
Morgan är fullt nöjd med att ligga på rygg mitt på vardagsrumsgolvet med magen i vädret och titta upp på mig och blinka när jag pratar med honom.

Killarna börjar (peppar peppar) komma bättre överens. Det verkar som att dom dagliga slagsmålen dom senaste veckorna fixade till rangordningen. Inte för att jag har koll på hur rangordningen blev, men sams är dom iallafall.
Dom slåss ibland fortfarande, men inte på allvar. Oftast leker dom jage mellan vardagsrummet och hallen, med mellanlandning och avslut i soffan.
Morgan fräser och O'Malley backar undan. Skönt!

Sen får sig O'Malley en örfil lite då och då, men det brukar han oftast göra sig förtjänt av den lille skitungen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0