Påsklov!

Det blir visst tre inlägg på en gång nu, har massor att skriva men ingen tid att sprida ut skrivandet på...

Imorgon är sista arbetsdagen innan ett efterlängtat "påsklov".
Ett påsklov som nu för tiden tyvärr bara är fyra dagar långt. Men fyra dagar är dubbelt så mycket än två, så det är ju alltid något!
Men påsklovet är fullbokat iallafall. :) Ska arbeta med min tandkurs. Skicka in alla uppgifter jag förträngt att jag ska skicka in, och börja skriva på mitt projektarbete så kanske jag kan få det färdigt ordentligt i tid.

Nu är tandröntgen på G på jobbet också. Jag längtar nått så fruktansvärt!!
Fick ju träna på tandröntgen på kursen, och det är så himla roligt.
Ta en bild, se att den blir bra och sen undersöka vad man ser på bilden.
Nackdelen är att man inser hur begränsad man är just nu när man är utan tandröntgen, det är så himla många patienter jag haft dom senaste veckorna som jag velat röntga, men inte kunnat.

Imorgon kommer Ole Frykman till jobbet. Mannen med dom magiska fingrarna.
Klämmer på ett djur ett par minuter och ställer sedan en diagnos i stil med Kronisk Deformerande Artros i Mediala Falangleden.

Nepp, jag börjar halv åtta imorgon och ska vara pigg och glad och träffa en massa patienter och deras ägare, eller patienter och deras hundar skulle man också kunna säga ibland. :)
Natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0