Dagens "Duktiga Jessica"

* Boka tvättstugetid - Check! Nu på lördag 10-14. Äntligen!

* Göra rent öronen på O'Malley - Check!
Mal hälsar: Fy satan vad det kliar!! Jag måste klia bort öronrengöringsmedlet, klia klia klia!!

* Borsta tänderna på båda kissarna - Check!
Mal hälsar: Men måste du hålla fast mig?! Usch! Äckligt!
Morgis hälsar: Åh är det Bucacat på borsten? Ge mig!! Mer!! Borsta meer!!!

Bucacat är ju egentligen ingen tandkräm, utan en tandpasta som bara ska smetas på tandköttet i överkäken och "work it's magic" därifrån, men Morgan hälsar till alla kattmattar där ute på nätet att Bucacat faktiskt är tusen gånger godare än vatten! Och tvåtusen gånger godare än den däringa tandkrämen med "fisk"smak. Med Bucacat på tandborsten är det nästan helt uthärdligt att få tänderna borstade, iallafall om man får lite extra bucacat efteråt!!

Mer om kattandvård kommer kunna läsas i mitt projektarbete som är publicerat och offentligt om några veckor, för den som är intresserad... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0