Frädag!

Numinsann är det frädag på riktigt!!
Äntligen!!
Ikväll blir det tv, blandat med hockey och odontologikursarbete.
Får väl se hur jag lyckas kombinera det... ;)

Imorgon är det mera tandkurs, och sen ska jag in en sväng till stan och hämta min nummerlapp till VårRuset på torsdag! Längtar som bara den, men är lite orolig för att jag inte kommer nå mitt mål. Har inte varit tillräckligt duktig på löpbandet.
Å andra sidan, så får jag mer fart utomhus när jag ska springa om alla långsamma promenerare som envisas med att ställa sig i springa-startfältet!!
Dessutom, jämfört med dom två andra VårRusen jag sprungit så är detta det jag tränat mest inför, så det borde gå bättre iår.

Imorgon ska jag dessutom kanske ut på kvällen! Till Koriander.
Ska vara nån slags SATS-kväll där.
Ingen aning vad det innebär, mer än att det förhoppningsvis kommer bli lite drinkar och massor med dans!!
Evigheter sen jag var ute sist!
Ska bli riktigt skoj.

Nu ska jag placera mig i soffan men Morgan och alla mina papper...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0