Riksbyggen Stiftelsen Karlstadhus

Vilket jäkla skämt!!

Information obefintlig.

Jag är så arg så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!
Tydligen "stänger" tvättstugan klockan sex på lördagar, så jag kommer inte få nån tvätt tvättad idag.
Var finns information om när tvättstugan har öppet? Va? Va!? VA!!?

För någon månad sedan hade jag tvättid en lördag klockan sju, då funkade inte tvättstugan heller! Betydde det att det första tvättpasset inte finns på lördagar?
Och att det alltså bara finns två tvättpass på lördagar? Tvättpass som är fullbokade tre veckor framåt?
Och på söndagar får man inte tvätta över huvud taget!!
Hur ska jag kunna få nått tvättat? Jag vet ju aldrig när jag kommer hem på eftermiddagarna??

Information tack jävla pajasföretag.

Snart får jag köpa mej en egen tvättmaskin för så här funkar det ju inte att hålla på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0