Skärp dig för f*n!!

Jag blir helt tokig på mig själv!
HUR ska jag kunna få nått vettigt gjort när jag aldrig går och lägger mig på kvällen, och aldrig går upp ur sängen på morgonen.
Det är ju helt hopplöst känns det som, och jag vet inte hur jag ska göra för att ändra på mig.
Eller jo, det vet jag väl iofs, men det är hopplöst iallafall...

Förra helgen struntade jag i att gå och lägga mej en natt och sov på förmiddagen istället.
Igår var jag vaken till fyra, kollade på Mannen som kunde tala med hästar även fast jag redan vet hur den slutar.
Tänkte att jag skulle köra en kort natt och sova till tio, sen åka in till stan, hämta min nummerlapp, dubbelkolla vart Koriander ligger, åka hem och duscha, plugga lite tandkurs, platta håret, fundera på vad jag ska ha för kläder ikväll.

Nu är klockan snart halv fyra och det enda jag hunnit göra är att äta frukost. Ni kan ju gissa när jag gick upp... Inte var det klockan tio iallafall... :(



Ryktet säger iallafall att Rickard Wallin i princip är klar för FBK. DET vore inte helt fel!!
Skriver han på är det bara en win-win-situation. Antingen får vi RW i Färjestad nästa säsong, eller så stjäl NHL honom ifrån oss, och då får klubben en massa pengar som man kan lägga på typ Lubos Bartecko som ersättare...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0