Sonntag

Återigen vaknar jag upp med en sån där äcklig förkylningskänsla bak i svalget.
Jag VILL inte bli sjuk!!

Det konstigaste är ju att alla gånger jag känt så här tidigare under året, så har jag faktiskt hållit mig frisk på något mirakulöst vänster...

Idag är det söndag iallafall...
På dagordningen finns tre saker.
* Tandarbete: Jag blev inte klar. Min uppenbarligen alldeles för trötta hjärna lyckades inte få någon ordning på vare sig tandborstning eller tandfoder.
* Bronsmatchen: Sverige - Tyskland. Nu ska jag kolla upp vilken tid den faktiskt går. Om den inte redan har börjat...
* Städa: Igår planterade jag om mina tomatskott i balkonglådor, men det ligger fortfarande lite jord kvar på golvet... Behöver dammsuga och torka golven. Och plocka iordning rent allmänt. Tyvärr brukar såna saker bli sista prioritet, så vi får väl se om jag hinner med det idag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0